مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-16اقتصادي

ورود گردشگران به استان بوشهر به صورت پلکانی در حال افزایش است


استاندار بوشهر با اشاره به حضور 800 هزار گردشگر در استان بوشهر طی یک هفته بیان کرد: ورود گردشگران به استان بوشهر به صورت پلکانی در حال افزایش است.

- ، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در نشست با رییس بنیاد مسکن کشور اظهار داشت: انتظار می رود بیش از دو هزار واحد مسکونی در عالی شهر بوشهر آغاز شود تا بر اساس درخواست ها به متقاضیان واگذار شود.

وی یکی از پروژه های مهم و ضروری استان را آزاد راه بوشهر - شیراز دانست و افزود: این طرح هشت تا 10 هزار میلیارد تومان هزینه دارد که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و پیمانکاران بخش خصوصی عملیاتی می شود.

استاندار بوشهر اتصال استان بوشهر به خط سراسری ریلی را ضروری دانست و بیان کرد: پروژه راه آهن بوشهر - شیراز 14 سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و تاکنون 8.

5 درصد پیشرفت دارد.

وی از دستور رییس جمهور برای تسریع در ساخت پروژه راه آهن بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: رییس جمهور در سفر به بوشهر دستور تأمین اعتبار پروژه خط ریلی بوشهر از محل تهاتر نفت صادر کرد و امید می رود سال آینده این پروژه از بن بست خارج شود و اجرا آن تسریع یابد.

محمدی زاده با اشاره به افزایش سفرها به استان بوشهر در نیمه دوم سال افزود: بر اساس بررسی ها حدود 800 هزار نفر گردشگر و مسافر از 16 تا 22 اسفند ماه وارد استان بوشهر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران به استان بوشهر به صورت پلکانی در حال افزایش است

ورود گردشگران به استان بوشهر به صورت پلکانی در حال افزایش است