مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-16سياسي

قرارگاه گروه های جهادی در گیلان تشکیل شود


استاندار گیلان با اشاره به اینکه قرارگاه گروه های جهادی در استان تشکیل می شود، گفت: تعامل و همکاری دولت با گروه های جهادی و مردمی نقش موثری در توسعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی گیلان با اشاره به حضور جهادگران کارهای عمرانی و عام المنفعه، اظهار کرد: قرارگاه گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی در گیلان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این قرارگاه باید در سطح شهرستان نیز تشکیل شود، گفت: با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی و ایجاد زیرساخت ها می توان توسعه و عمران استان را شاهد بود.

استاندار گیلان همکاری و تعامل دولت و گروه های جهادی و مردمی را در توسعه مؤثر عنوان و اضافه کرد: اقدامات گروه های جهادی در ایام کرونا قابل تقدیر است.

وی خواستار معرفی مناطق کمتر برخوردار و محروم از سوی مسئولان و مردم به گروه های جهادی شد و ادامه داد: فعالیت های گروه های جهادی باید برای جامعه بیان شود.

عباسی در ادامه با بیان اینکه گروه های جهادی باید در فعالیت های نوآوری و ابتکار داشته باشند، گفت: جهادگران در توانمند سازی افراد محروم و بی بضاعت برای اشتغال با همکاری بهزیستی و کمیته امداد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه گروه های جهادی در گیلان تشکیل شود

قرارگاه گروه های جهادی در گیلان تشکیل شود