مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-16سياسي

اهدای 2400 جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در سال جاری


در آستانه نیمه شعبان، آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد، هم زمان با سراسر کشور و با اجرای برنامه های متتوع در رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی عصر امروز در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد: امروز به برکت امام(ره) و خون شهدای گلگون کفن در محیطی امن و پر از نشاط، توفیق پیدا کرده ایم که مقدمات تشکیل زندگی مشترک جمعی از جوانان این مرز و بوم را فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو هزار و 400 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است، گفت: هم زمان با سراسر کشور، طی مراسم امروز 392 سری جهیزیه به نوعروسان و 384 کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان خطاب به زوج های حاضر در مراسم، بیان کرد: زندگی مشترک بر پایه تفاهم استوار است و اگر این اصل در زندگی برقرار شود، زوجین از تمام کمی ها و کاستی ها چشم پوشی کرده و با شادی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2400 جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در سال جاری

اهدای 2400 جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در سال جاری