مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-16سياسي

برگزاری جشنواره قرآنی رهپویان ولایت و تقدیر از 92 حافظ قرآن


جشنواره رهپویان ولایت توسط مرکز آموزش 04 برگزار و در آن از 92 حافظ قرآن تقدیر شد.

- ، شامگاه چهارشنبه جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در نمازخانه سید الشهدا کوی سازمانی مرکز آموزش 04 امام رضا علیه السلام نزاجا برگزار شد.

در این جشنواره از 92 حافظ قرآن کریم و 8 استاد قرآنی با حضور قاری بین المللی حاج سید جواد حسینی و سخنرانی دکتر بهنام حافظ و مفسر قرآن کریم برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) در این مراسم با تقدیر از همه دست اندرکاران این جشنواره اظهار کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به قرآن در رشته های حفظ و قرائت و مفاهیم با بهره گیری از اساتید برجسته مورد توجه قرار بسیار گرفته است.

سرهنگ ستاد داریوش کریمی اضافه کرد: در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران جامعه قرآنی بسیار فعال و پویا و رو به رشدی وجود دارد و بر اساس ابلاغ سلسله مراتب همه فعالیت های قرآنی در سرلوحه کار فرماندهان و سازمان عقیدتی سیاسی می باشد و به کمک الهی فرزندان و همسران و کارکنان قرآنی اعم از حافظ قاری در این مراسم تقدیر می شوند.

به گفته وی این برای ما مایه مباهات و افتخار است و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم خدمتگزار صادق و خوبی برای این عزیزان باشیم و من به عنوان فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) اعلام می کنم هر گونه امکانات و اختیاراتی که در این مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره قرآنی رهپویان ولایت و تقدیر از 92 حافظ قرآن

برگزاری جشنواره قرآنی رهپویان ولایت و تقدیر از 92 حافظ قرآن