مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-16سياسي

33 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند


با تلاش های صورت گرفته در راستای رفع موانع تولید خوشبختانه تعداد واحدهای صنعتی راکدی که در این استان به تولید بازگشته اند به عدد 33 رسیده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در راستای عمل به شعار سال و رونق تولید 33 واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشته است، تاکید کرد: تلاش های ستاد احیای واحدهای راکد استان طی ماه های اخیر توانسته اتفاقات خوبی را در بخش تولید و اشتغال رقم بزند.

وی با بیان اینکه حفظ اشتغال واحدهای تولیدی از جمله مهمترین اولویت ها و محورهای احیای واحدهای راکد است، افزود: هم افزایی خوبی برای رونق تولید در استان وجود دارد به نحوی که بیش از 14 درصد رونق تولید کشور توسط بانک های عامل سمنان پرداخت شده است.

جذب حداکثری اعتبارات استاندار سمنان با بیان اینکه راه اندازی واحدهای تولیدی راکد علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، تأمین معیشت، اقتصاد خانوار و ایجاد نشاط اجتماعی خانواده را به همراه خواهد داشت، تاکید کرد: روند احیای واحدهای راکد ادامه نیز خواهد یافت.

هاشمی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان سمنان 15 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای استان به ارمغان آورد، تاکید کرد: ضرورت دارد تا قبل از پایان سال مالی اقدامات برای جذب حداکثری اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند

33 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند