مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-16سياسي

شهرستان ری جایگاه افراد حزب اللهی و پای کار است


شهرستان ری جایگاه افراد حزب اللهی، مدیر و پای کار است که با توسل به اهل بیت(ع) و حضرت عبدالعظیم (ع) راه خود را پیدا کرده که در خدمت علما امکان خدمات رسانی به مردم را تسهیل خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ری که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسؤولان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: توفیق خدمت در ملک ری را در آستانه میلاد امام زمان (عج) پیدا کردم و از این اعتماد استاندار تهران سپاسگزاری می کنم.

وی با بیان اینکه خود را سرباز ولایت فقیه می دانم گفت: حسن و قبح هر موضوعی منوط به تأیید و تکذیب ولایت فقیه است لذا اگر موضوعی را تأیید کنند قطعاً حسن ما و در صورت تکذیب قبح محسوب خواهیم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: تمامی اقشار شهرستان ری آماده باشند زیرا که به فرمایش رهبر معظم انقلاب فرصت تربیت نسل های آینده است و در مکتب ما نا امیدی راهی نخواهد داشت.

زمانی تصریح کرد: شهرستان ری جایگاه افراد حزب اللهی، مدیر و پای کار است که با توسل به اهل بیت(ع) و حضرت عبدالعظیم (ع) راه خود را پیدا کرده که در خدمت علما امکان خدمات رسانی به مردم را تسهیل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان ری جایگاه افراد حزب اللهی و پای کار است

شهرستان ری جایگاه افراد حزب اللهی و پای کار است