مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 00:122022-03-16اقتصادي

معرفی روستاهای استان سمنان راهبرد نوروز 1401


استاندار سمنان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های گردشگری نوروزی، گفت: معرفی روستاهای استان و افزایش ماندگاری مسافران راهبرد نوروز 1401 است.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه معرفی روستاهای استان سمنان راهبرد نوروز 1401 است، تاکید کرد: روستاهای استان نقش بسزایی در تکمیل چرخه گردشگری دارند.

وی افزود: روستاهای هدف گردشگری و سایر روستاهای سطح استان که از اماکن تاریخی و گردشگری برخوردار هستند به منظور اشتغال زایی، ارتقا اقتصاد روستایی و افزایش ماندگاری مسافر، به معرفی روستا در مسیر دید مسافران بپردازند.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه و نظارت بر چرخه ارائه خدمات به زائران رضوی و مسافران نوروزی، گفت: بازدید مستمر در ایام نوروز 1401 از مجتمع های خدماتی بین راهی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در دستور کار باشد.

هاشمی افزود: بعد از ایام تعطیلات نوروز 1401، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان به واسطه نوع خدمات ارائه شده به مسافران و زائران و اقدامات صورت گرفته ارزیابی خواهند شد.

وی همچنین گفت: تلفات جاده ای در ایام نوروز یکی از موارد بسیار جدی و حائز اهمیت است که ضرورت دارد در این خصوص اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد تا شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی روستاهای استان سمنان راهبرد نوروز 1401

معرفی روستاهای استان سمنان راهبرد نوروز 1401