مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 02:322022-03-16سياسي

«چوب بازی» یک سنت و رسم منسوخ شده است


چوب بازی فرهنگ نیست بلکه یک سنت و رسم منسوخ شده است اما در تلویزیون ما چوب بازی را به کرات به نمایش می گذارند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه گچساران گفت: چوب بازی فرهنگ نیست بلکه یک سنت و رسم منسوخ شده است اما در تلویزیون ما چوب بازی را به کرات به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد با اشاره به برخی از ناهنجاری ها در این استان افزود: متاسفانه در مقابل این ناهنجاری ها سهل انگاری کرده ایم.

وی با بیان اینکه در برابر مشکلات و معضلات بعضی ها ما را تُند خطاب می کنند، اظهارکرد: در برابر مشکلات و معضلات تُند نیستیم بلکه برخی ها در برابر معضلات کُند عمل می کنند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه باید قبل از هر چیز فرهنگ را برای مردم تعریف کنیم، خاطرنشان کرد: برای مثال در دولت گذشته در این استان رقاصی و ساز و نقاره را به عنوان فرهنگ تعریف می کردند در حالی که ما فرهنگ والای صله رحم و توجه به دیگران را داریم و می باید آن را بزرگنمایی می کردیم اما در تلویزیون ما چوب بازی را به کرات به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: در حالی که چوب بازی یک سنت و رسم منسوخ شده است و اگر قوزک پای کسی در چوب در بازی شکسته شود چگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چوب بازی» یک سنت و رسم منسوخ شده است

«چوب بازی» یک سنت و رسم منسوخ شده است