تکریم ارباب رجوع اولویت مدیران در شهرستان قروه باشدباید رعایت اخلاق در امور اداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد و در این راستا با افرادی که کم کاری کنند برخورد می شود. - ، خلیل فعله گری چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان قروه اظهار داشت: باید رعایت اخلاق در امور اداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد. وی افزود: اشرافیت مدیران و پرسنل ادارات بر قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه ها ضروری است و اگر مجموعه مدیران نسبت به قوانین و دستورالعمل ها اطلاعات نداشته باشند به سیستم اداری و مردم آسیب خواهند زد لذا توجه به این نکته بسیار مهم است. فرماندار قروه خاطرنشان کرد: مکاتبات اداری باید با امضای مدیران باشد و پاسخ استعلامات که یکی از موارد اعتراضی مردم هست، تسهیل و تسریع شود. فعله گری افزود: مراجعه زیاد ارباب رجوع از ادارات به فرمانداری نشانه ناکارآمدی آن اداره می باشد و اینکه اگر ارباب رجوعی برای پیگیری کارهای خود به فرمانداری مراجعه کند دیگر به وجود آن مدیر نیازی نیست. وی اظهار کرد: اجرایی کردن صورت جلسات و پیگیری مسائل مرتبط، استفاده از ظرفیت پرسنل در سیستم اداری، صداقت داشتن و شفاف بودن با ارباب رجوع، داشتن برنامه عملیاتی برای سال آینده و تحویل آن تا بعد از تعطیلات عید نوروز از جمله مواردی است که باید مدیران شهرستان به آن توجه کنن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |