مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 07:272022-03-17سياسي

تکریم ارباب رجوع اولویت مدیران در شهرستان قروه باشد


باید رعایت اخلاق در امور اداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد و در این راستا با افرادی که کم کاری کنند برخورد می شود.

- ، خلیل فعله گری چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان قروه اظهار داشت: باید رعایت اخلاق در امور اداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد.

وی افزود: اشرافیت مدیران و پرسنل ادارات بر قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه ها ضروری است و اگر مجموعه مدیران نسبت به قوانین و دستورالعمل ها اطلاعات نداشته باشند به سیستم اداری و مردم آسیب خواهند زد لذا توجه به این نکته بسیار مهم است.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: مکاتبات اداری باید با امضای مدیران باشد و پاسخ استعلامات که یکی از موارد اعتراضی مردم هست، تسهیل و تسریع شود.

فعله گری افزود: مراجعه زیاد ارباب رجوع از ادارات به فرمانداری نشانه ناکارآمدی آن اداره می باشد و اینکه اگر ارباب رجوعی برای پیگیری کارهای خود به فرمانداری مراجعه کند دیگر به وجود آن مدیر نیازی نیست.

وی اظهار کرد: اجرایی کردن صورت جلسات و پیگیری مسائل مرتبط، استفاده از ظرفیت پرسنل در سیستم اداری، صداقت داشتن و شفاف بودن با ارباب رجوع، داشتن برنامه عملیاتی برای سال آینده و تحویل آن تا بعد از تعطیلات عید نوروز از جمله مواردی است که باید مدیران شهرستان به آن توجه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع اولویت مدیران در شهرستان قروه باشد

تکریم ارباب رجوع اولویت مدیران در شهرستان قروه باشد