مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-17اجتماعي

17 پایگاه امداد نوروزی در استان سمنان دایر شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی امداد و نجات ویژه ایام نوروز، پایگاه های هلال احمر در 17 مسیر مواصلاتی استان دایر شده است.

- ، از آمادگی جمعیت هلال احمر استان سمنان برای اجرای طرح نوروزی در استان خبر داد و ابراز کرد: امداد و نجات نوروز در 17 نقطه از راه های مواصلاتی استان انجام و جمعیت هلال احمر در پایگاه هایی که در این نقاط مستقر کرده، خدمت رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از 17 پایگاه امداد و نجات 14 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار است، ابراز کرد: این پایگاه ها در مواقع بروز تصادفات و یا حوادث احتمالی تا پایان تعطیلات به صورت آماده باش، نسبت به خدمت رسانی اقدام می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو پایگاه کوهستانی نیز در شهمیرزاد و بسطام برای مقابله با حوادث در ارتفاعات شامل مفقودی در طبیعت، گرفتار شدن مردم در گردنه ها با احتمال بارش ها و… برقرار است تا بتوانیم خدمات را به حوادث احتمالی ارائه کنیم.

محمد خانی با بیان اینکه هلال احمر در تمام راه های مواصلاتی استان سمنان حضور دارد، بیان داشت: استقرار پایگاه های ثابت و سیار سبب شده تا بتوانیم تمام مسیرهای مواصلاتی استان را در ایام نوروز و پیک تردد مسافران پوشش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پایگاه امداد نوروزی در استان سمنان دایر شد

17 پایگاه امداد نوروزی در استان سمنان دایر شد