مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-17سياسي

هزینه ازدواج یک زوج سرپل ذهابی به آزادی 2 زندانی اختصاص یافت


عروس و داماد نیکوکار سرپل ذهابی با حضور در زندان قصرشیرین و با اهدای هزینه مراسم جشن عروسی خود موجبات آزادی دو زندانی مالی از زندان را فراهم کردند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده اظهار کرد: زوج جوان سرپل ذهابی با حضور در دادگستری شهرستان سرپل ذهاب و هماهنگی و همراهی رییس دادگستری شهرستان با حضور در زندان قصرشیرین با اهدای هزینه مراسم جشن عروسی خود، مقدمات آزادی دو زندانی مالی را فراهم کردند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تقدیر از این اقدام شایسته که ریشه در فرهنگ دینی اسلامی مردم این سرزمین دارد، افزود: به یقین خیرات و مبرات این اقدام حسنه به زندگی این زوج جوان برخواهد گشت.

گفتنی است، این زوج جوان بدون اینکه حاضر شوند حتی نامی از آن ها ذکر شود، هدف خود از این اقدام خداپسندانه را رواج ازدواج های ساده و همچنین نشر فرهنگ احسان و نیکوکاری در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد بیان و عنوان کردند: شایسته دیدیم در اعیاد شعبانیه و نیز در آستانه نوروز، کاری کنیم که این افراد به آغوش خانواده های خویش برگردند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ازدواج یک زوج سرپل ذهابی به آزادی 2 زندانی اختصاص یافت

هزینه ازدواج یک زوج سرپل ذهابی به آزادی 2 زندانی اختصاص یافت