مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-17اجتماعي

گیلان نیازمند هوشمندسازی در حوزه ترافیک است


به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان پلیس نسبت به سال گذشته در حوزه های اعمال قانون و خدمات گام های مؤثری برداشته اما عدم هوشمندسازی مبلمان جاده ای در حوزه ترافیک منجر به افزایش تصادف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در سالن جلسات ناجای رشت با بیان اینکه گیلان 10 شهرستان مسافرپذیر دارد، اظهار کرد: شرایط به گونه ای شده که از سه شنبه تا شنبه جمعیت خودرویی گیلان به دو برابر می رسد.

وی با بیان اینکه گیلان همیشه پذیرای مسافرین است، افزود: شهرهای استان با وجود تمام کاستی ها در حوزه آی تی و هوشمندسازی، اما برای چهارمین سال متوالی وضعیت تصادفات فوتی گیلان کاهش یافته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به آمار کشته شدگان 92 تا 97 که روند افزایشی داشت، گفت: از سال 97 تا امروز از 133 کشته سال 97 در سال 1400 به 110 نفر کشته شاهد کاهش دو درصدی در معابر استان بودیم.

طالبی با بیان اینکه اکثر استان ها روند سینوسی را شاهد بودند اما در گیلان با تلاش همه دستگاه های مرتبط آمار کشته شدگان جاده ای گیلان کاهش یافت، تصریح کرد: در مجموع با 28 درصد کاهش تصادفات مواجه بودیم و 13 هزار و 157 فقره تصادفات در جاده های گیلان اتفاق افتاده و مجروحین نیز 12 درصد کاهش یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نیازمند هوشمندسازی در حوزه ترافیک است

گیلان نیازمند هوشمندسازی در حوزه ترافیک است