مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-17اقتصادي

آزادی 20 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز در آستانه نیمه شعبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، 20 زندانی بدهکار مالی با همت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

این مقام مسؤول افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان 5 میلیارد 750 میلیون ریال بوده که با کمک منایع ستاد دیه، گذشت شکات، آورده زندانی و اعسار از زندان آزاد شدند تا در آستانه سال نو و پیش از عید نیمه شعبان به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

مدیر کل زندان های استان البرز با اشاره به عملکرد ستاد دیه در سالجاری اظهار داشت: 540 زندانی شامل 515 زندانی مرد و 25 زندانی زن با مبلغ بدهی 157 میلیارد و 772 میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

چهارمحالی جرایم این زندانیان را دیه تصادف، دیه کارگاهی، بدهی مالی، مهریه و نفقه بر شمرد و افزود: در خصوص کمک به زندانیان و خانواده های آنان تنها موسسات وابسته به ادارات کل زندان ها از قبیل ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندانها و انجمن های حمایت از زندانیان مجوز فعالیت دارند و خیرین محترم با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی می توانند نوع و مقدار کمک خود را مشخص کنند و به حساب این موسسات و انجمن ها واریز نمایند و خدمات انجام شده را نیز رصد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز در آستانه نیمه شعبان

آزادی 20 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز در آستانه نیمه شعبان