مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-17سياسي

آمریکا و غرب پشتوانه دائمی برای آل سعود نخواهند بود


معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به جنایت اخیر رژیم سعودی گفت: آل سعود بداند که آمریکا، استکبار و جبهه غرب و دستگاه های امنیتی پشتوانه دائمی برای آنها نخواهند بود.

- قاسم جعفری نماینده عضو هیات علمی دانشگاه و معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنایت اخیر رژیم عربستان سعودی در گردن زدن 81 نفر از مسلمانان اظهار داشت: از رژیمی که سابقه مشخصی در خودکامگی و دیکتاتوری دارد، انتظاری بیش از این نیست.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دو کار قتل نفس بی گناهان و ترور شخصیتی و بردن آبروی این افراد را مرتکب شده است، گفت: رژیم سعودی احساس کرد که با وجود بحران های جهانی موقعیت خوبی است و تحت فشار زیادی قرار نمی گیرد و احساس کرده اند که همیشه می توان رسانه ها و سیاستمداران را خرید و این مسئله را در ماجرای خاشقچی هم پیش بردند.

جعفری با بیان اینکه قربانیان این حادثه مجاهدان فی سبیل الله بودند که سال ها شکنجه شدند و آزار دیدند، تصریح کرد: آل سعود بداند تقاص این کار را بر اساس سنت استدراج الهی قطعا خواهند پرداخت و این را بدانند که دست انتقام الهی ممکن است دیر یا زود داشته باشد ولی سوخت و سوز ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و غرب پشتوانه دائمی برای آل سعود نخواهند بود

آمریکا و غرب پشتوانه دائمی برای آل سعود نخواهند بود