مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-17اجتماعي

طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه اجرا می شود


سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه در پنجشنبه آخر سال خبرداد.

- ارومیه - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از اجرای طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه در پنجشنبه آخر سال خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رضا پناهی مقدم در این زمینه اظهار کرد: با توجه در قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و حضور مردم جهت خرید نوروزی درخواست می شود شهروندان برای جلوگیری از ترافیک در خیابان های شهر ارومیه تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال پلیس راهور همه ساله در چنین ایامی از تمامی توان و امکانات خود در جهت رفع موانع ترافیکی شهرها اقدام می کند و حتی نیروهای اداری و ستادی نیز از امروز وارد انجام این مأموریت شده تا با حضور دائمی موجبات رفاه و آسایش شهروندان را فراهم آوریم، در حالی که شهروندان نیز در چنین روزهایی باید حوصله و صبر خود را بالاتر ببرند.

پناهی مقدم ادامه داد: پلیس تحت هر شرایطی در خدمت شهروندان خود بوده و به همکاران خود نیز توصیه کرده ام تا در این ایام ضمن مدارا کردن با مردم، دادن تذکر را در سرلوحه کارهای خود قرار داده و با مردم و رانندگان مدارا کنند و از جریمه محوری پرهیز کرده تا مردم با خیال آسوده به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه اجرا می شود

طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه اجرا می شود