مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-17اجتماعي

طوفان دریایی در راه هرمزگان/ احتمال توقف ترددها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پنجشنبه و جمعه طوفانی در آب های استان هرمزگان در راه است.

کیانوش عارفی معاون فنی هواشناسی هرمزگان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در این زمینه اظهار کرد: شرایط ناپایدار جوی و همچنین بحران دریایی در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی شده است.

وی افزود: بادهای شدید شمال غربی تا جنوب غربی باعث تلاطم شدید دریا و مواج شدن مسیرهای تردد مسافر دریایی و تجارت خارجی در محدوده بنادر استان هرمزگان خواهد شد.

  معاون هواشناسی هرمزگان همچنین عنوان کرد: سرعت باد در این روزها به بیش از 30 نات خواهد رسید که باعث ایجاد امواجی بین 1/5 تا 3 متر خواهد شد.

عارفی با اعلام هشدار نسبت به ترددهای دریایی و پرخطر بودن تردد در مسیرهای تجاری، از اعلام هشدارهای لازم به بنادر استان خبر داد و بیان داشت: شدت طوفان به اندازه ای است که سبب توقف فعالیت شناورهای مسافری میان جزایر نیز خواهد شد.

توقف ترددهای شناوری به جزایر سامانه تلفنی گویای 3111 اداره بنادر و دریانوردی شهید حقانی بندرعباس نیز از توقف ترددهای مسافری دریایی از بندرعباس به قشم و هرمز خبر داد.

توقف فعالیت اسکله های گردشگری بنا بر اطلاع اداره بنادر و دریانوردی قشم، با توجه به شرایط نامساعد جوی و دریایی در محدوده جزیره هنگام، اسکله های گردشگری کندالو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان دریایی در راه هرمزگان/ احتمال توقف ترددها

طوفان دریایی در راه هرمزگان/ احتمال توقف ترددها