مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-17سياسي

نامه کشاورزان اصفهان به رییس دادگستری برای پیگیری مطالبات قضایی


جمعی از کشاورزان و حقآبه داران قانونی زاینده رود در غرب و شرق استان طی نامه ای به رییس کل دادگستری استان اصفهان، پیگیر مطالبات قضایی برخی «موضوعات و شبهات مربوط به زاینده رود» شدند.

- خبرنگار مهر ، جمعی از کشاورزان و حقآبه داران قانونی زاینده رود در مناطق مختلف استان از جمله کشاورزان غرب و شرق طی نامه ای به رییس کل دادگستری استان اصفهان، پیگیر مطالبات قضایی برخی موضوعات و شبهات مربوط به زاینده رود شدند.

در متن این نامه کشاورزان ضمن درخواست جریان دائمی زاینده رود با در نظر گرفتن اولویت حقابه محیط زیست و تالاب گاوخونی، معاش کشاورزان و صنعتگران حاشیه این جریان دائمی را در گرو تحقق اهداف محیط زیستی دانسته اند و با تاکید بر اینکه جامعه کشاورزی هیچگاه حاضر نیست مصالح عمومی قربانی شعارها و منافع سلیقه ای صنف یا گروهی خاص شود فرونشست و معضلات دیگر محیط زیستی را نتیجه بی توجهی به جریان دائمی زاینده رود تلقی کرده اند.

در ادامه این نامه، کشاورزان خواستار تعیین تکلیف صنف کشاورزی استان با برگزاری انتخاباتی بر اساس آیین نامه جدید ابلاغی هیأت دولت شده و اظهار کرده اند مسئولیت حقوقی گروهی که خود را بعنوان صنف و نماینده کشاورزان معرفی می کنند و در جلسات و تصمیم گیری های مهم حضور دارند پایان یافته و (این افراد) مورد تأیید امضاءکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه کشاورزان اصفهان به رییس دادگستری برای پیگیری مطالبات قضایی

نامه کشاورزان اصفهان به رییس دادگستری برای پیگیری مطالبات قضایی