مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-17اجتماعي

طرح نوگلان فاطمی توسط کودکان و نوجوانان در نیمه شعبان اجرا می شود


برای ترویج و تقویت معنویت در بین نسل کودک و نوجوان، شور و نشاط بخشیدن و انس با امام زمان(عج) طرح نوگلان فاطمی در سراسر کشور اجرا می شود.

- با اشاره به طرح نوگلان فاطمی در ایام ماه شعبان اظهار داشت: برای مراسم شادی و نشاط بین دانش آموزان در نیمه شعبان شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: این طرح در شهرهای بزرگ اجرا که برای نمونه موکب نوگلان فاطمی در قم برپا شده و هر شب با حدود چهار هزار توزیع غذا توسط کودکان و نوجوانان در این شادی نیمه شعبان سهیم می شوند.

مسئول طرح نوگلان فاطمی با بیان این طرح در تمام استان ها برگزار خواهد شد، گفت: در برخی از مناطق پسران جلوی درب خانه های خود فعالیت های متفاوت دیگری از جمله تزیین کوچه و محله، موکب زدن و حفظ شعر را در برنامه خود دارند.

وی ادامه داد: دختران نیز با پخت نذری و تزیین داخل خانه در این طرح شرکت و آثار و عکس نوشته های خود را با هشتگ نیمه شعبان، جشن من ارسال می کنند و این طرح در دو رده سنی از 7 سال تا 12 سال مقطع ابتدایی و از 13 تا 18 مقطع متوسطه اول و دوم اجرا می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال جاری این اولین برنامه به شمار می رود، گفت: حدود 20 شهر در این برنامه و حدود 15 هزار دانش آموز به صورت میدانی مشارکت می کنند و برای ترویج و تقویت معنویت در بین نسل کودک و نوجوان، شور و نشاط بخشیدن و انس با امام زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوگلان فاطمی توسط کودکان و نوجوانان در نیمه شعبان اجرا می شود

طرح نوگلان فاطمی توسط کودکان و نوجوانان در نیمه شعبان اجرا می شود