مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-17اجتماعي

بارندگی در اقصی نقاط استان سمنان/ پایان قرن 14 همراه با سرما


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی امروز و فردا سامانه کم فشار بارشی در استان سمنان استقرار یافته و بارش باران و حتی برف در ارتفاعات برای آسمان این استان پیش بینی می شود.

- ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی امروز و فردا سامانه کم فشار بارشی مهمان آسمان استان سمنان است و نتیجه این استقرار، بارش باران و حتی تگرگ و برف در برخی مناطق کوهستانی و مرتفع استان خواهد بود.

کاهش محسوس دمای هوا و همچنین افزایش ابر و بارش پراکنده، پیش بینی سازمان هواشناسی برای آسمان امروز و فردای استان سمنان است.

هواشناسی پیش بینی می کند طی 24 ساعت آینده دمای هوا در اقصی نقاط استان متأثر از این سامانه سرد و بارانی، کاهش چشمگیری پیدا کند.

تأثیرات برف خراسان شمالی بر شرق استان سمنان با توجه به اینکه خراسان شمالی از بارش ناگهانی برف سفید پوش شده، شرق استان سمنان به خصوص کالپوش و رضوان متأثر از این پدید دمای هوای زیر صفر را نیز تجربه می کنند بیشینه و کمینه دمای هوای رضوان برای امروز چهار درجه بالای صفر و سه درجه زیر صفر عنوان شده است.

در سمنان آسمان نیمه ابری است اما به مرور بر میزان ابرها افزوده می شود و در اواخر امروز و ابتدای جمعه شاهد بارش پراکنده در مرکز استان خواهیم بود بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان 12 و پنج درجه بالای صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در اقصی نقاط استان سمنان/ پایان قرن 14 همراه با سرما

بارندگی در اقصی نقاط استان سمنان/ پایان قرن 14 همراه با سرما