مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-17سياسي

ولایتی: اتحاد جهان اسلام برای مقابله با اقدامات ضدبشری عربستان ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن جنایت عربستان سعودی در اعدام 81 نفر از مردم مظلوم، - دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، ضمن محکوم کردن جنایت عربستان سعودی در اعدام 81 نفر از مردم مظلوم این کشور اتحاد مسلمانان و جهان اسلام را برای مقابله با این اقدامات ضد بشری خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن جنایت عربستان سعودی در اعدام 81 نفر از مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه، تصریح کرد: این اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان می کند و بی تردید چنین جنایت ننگینی در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی افزوده است: آمران و عاملان این جنایت علیرغم ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر آزادی خواهان و حق طلبان جهان محکوم هستند و این اعمال ننگین شاهد دیگری بر تبلیغات غیر واقعی و دروغین آنان خواهد بود.

ولایتی در بخش دیگری از این بیانیه با توجه به سکوت مجامع بین المللی و نهاد های به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام و دیگر جنایات گسترده و ظلمی که علیه ملت های مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان، عراق و … می شود خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: اتحاد جهان اسلام برای مقابله با اقدامات ضدبشری عربستان ضروری است

ولایتی: اتحاد جهان اسلام برای مقابله با اقدامات ضدبشری عربستان ضروری است