مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-17سياسي

روایتی از ساده زیستی آیت الله علوی گرگانی/ حمایت همیشگی مرجع بابصیرت از نظام


امام جمعه علی آبادکتول، ساده زیستی را از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی برشمرد و گفت: ساده زیسی در منزل این عالم وارسته موج می زد.

- ایسنا/گلستان امام جمعه علی آبادکتول، ساده زیستی را از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی برشمرد و گفت: ساده زیسی در منزل این عالم وارسته موج می زد.

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد با تسلیت رحلت آیت الله العظمی علوی گرگانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آیت الله علوی گرگانی انسان ساده زیستی بود، گاهی اوقات به منزل ایشان می رفتم ساده زیستی در منزل ایشان موج می زد حتی در دفتر کار این عالم وارسته یک دست مبل نبود و روی زمین می نشست.

وی با بیان اینکه آیت الله علوی گرگانی دلسوز مردم بود، افزود: این عالم ربانی با وجود کهولت سن و بیماری روزانه با مردم ملاقات داشت و مسائل و مشکلات مردم را به دولتمردان می رساند و در ملاقات با مسولان دغدغه مردم را منعکس می کرد.

امام جمعه علی آبادکتول حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دیگر ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود، بیان کرد: در هر مسئله ای که در کشور ایجاد می شد ایشان جزو نخستین مراجعی بود که اطلاعیه صادر می کرد و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کرد.

مهدی نژاد با بیان اینکه آیت الله علوی گرگانی هیچ گاه در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نکرد، تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ساده زیستی آیت الله علوی گرگانی/ حمایت همیشگی مرجع بابصیرت از نظام

روایتی از ساده زیستی آیت الله علوی گرگانی/ حمایت همیشگی مرجع بابصیرت از نظام