مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-17بين الملل

انتقاد آژانس سازمان ملل از بیگانه هراسی علیه پناهجویان در سال های اخیر


آژانس آوارگان سازمان ملل از واکنش کشورهای پیشرفته به بحران پناهجویان اوکراینی استقبال کرده و از آنها خواست تا در قبال پناهجویانی از دیگر مناطق جنگی، - آژانس آوارگان سازمان ملل از واکنش کشورهای پیشرفته به بحران پناهجویان اوکراینی استقبال کرده و از آنها خواست تا در قبال پناهجویانی از دیگر مناطق جنگی، جدا از ملیت، نژاد یا مذهبشان، واکنش مشابه نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شمار افرادی که از زمان حمله روسیه در 24 فوریه از اوکراین گریخته اند به بیش از سه میلیون تن رسیده و این پرسرعت ترین بحران پناهجویان در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم به شمار می آید.

اکثریت زیادی با کمک و دریافت اقامت موقت و دسترسی به کار در کشورهای هم مرز با اوکراین مورد استقبال قرار گرفتند و بسیاری دیگر باز هم غرب تر رفتند.

برخی از گروه های حقوق بشری و پناهجویان عرب، از این دوگانگی واکنش غرب به این بحران در اروپا به نسبت پناهجویان سوری و دیگران در سال 2015 واکنش نشان دادند.

حدود 12 میلیون سوری با جنگ آواره شدند.

آژانس آوارگان سازمان ملل به خبرگزاری رویترز گفت که عمیقاً از افزایش بیگانه هراسی، تبعیض و محرومیت علیه پناهجویان و پناهندگان در سال های اخیر نگران است و احساس می کند که بحران پناهندگان اوکراین فرصتی برای تأمل فراهم کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آژانس سازمان ملل از بیگانه هراسی علیه پناهجویان در سال های اخیر

انتقاد آژانس سازمان ملل از بیگانه هراسی علیه پناهجویان در سال های اخیر