مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-17سياسي

ارزان سازی سفر راهیان نور با کمک خیرین/نباید گنجینه دفاع مقدس فراموش شود


مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا مازندران با اشاره به مردمی کردن سفرهای راهیان نور و ارزان سازی سفر با همت خیرین، گفت: شاهد حضور پررنگ همه مردم از گروه های مختلف در اردوهای راهیان نور امسال هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد عباسپور مسؤول اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا مازندران در خصوص اردوهای راهیان نور پایان سال، اظهار کرد: امسال برنامه راهیان نور با دعای همه مشتاقان عرصه ایثار و شهادت اتفاق افتاد و شاهد حضور پر رنگ همه مردم از گروه های مختلف در برنامه امسال هستیم.

عباسپور افزود: سپاه کربلا در راستای بحث راهیان نور سلسه اقداماتی انجام داد که  آن مردمی کردن راهیان نور و  بحث ارزان سازی سفر با کمک خیرین بود که امسال این اتفاق در مازندران رقم خورد؛ مجموعه سپاه کربلا با کمک خیرین توانست در مسئله اسکان و تغذیه  زائر کاهش هزینه داشته باشد که با کیفیت ترین و مناسبت ترین خدمات برای زائرین مناطق عملیاتی همراه است.

وی بیان کرد: سلسه اقدامات دیگر، آماده کردن بسترهای راهیان نور، که مهم ترین آن هوشمند سازی ثبت نام کاروان های راهیان نور بود؛ در گذشته بصورت سنتی ثبت نام انجام می شد و آن دسته از مردمی که به صورت خودروهای شخصی درصدد بودند تا در اردوی های راهیان نور شرکت کنند، دسترسی به مراکز ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان سازی سفر راهیان نور با کمک خیرین/نباید گنجینه دفاع مقدس فراموش شود

ارزان سازی سفر راهیان نور با کمک خیرین/نباید گنجینه دفاع مقدس فراموش شود