مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-17سياسي

با اعتبارات دولتی نمی توان کارهای عمرانی در استان را به سرانجام رساند


با اعتبارات دولتی نمی توان بسیاری از کارهای عمرانی در این استان را به سرانجام رساند و باید به سمت فعالیت های اقتصادی حرکت کنیم که این اقدام نیز شروع شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اعتبارات دولتی نمی توان بسیاری از کارهای عمرانی در این استان را به سرانجام رساند و باید به سمت فعالیت های اقتصادی حرکت کنیم که این اقدام نیز شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان قضایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 14 بازارچه مرزی در سیستان و بلوچستان بازسازی و احیا شده و هم اینک چهار بازارچه مرزی فعال وجود دارد تصریح کرد: بازارچه های مرزی نقش مهمی در توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان دارند و سال آینده سال شکوفایی تجارت مرزی در این استان است.

استاندار در ادامه گفت: این استان فاقد واحدهای تولیدی بزرگ در حوزه اشتغال است و باید پای این واحدهای تولیدی به منطقه باز شود.

وی افزود: کارآفرینان و فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی با توجه به جنگ تحریمی ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه مساله اشتغال در سیستان و بلوچستان بسیار مهم است زیرا نقش کلیدی در کاهش مشکلات امنیتی دارد افزود: بحث مهاجرت در این استان امروزه به دلیل کمبود اشتغال و وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعتبارات دولتی نمی توان کارهای عمرانی در استان را به سرانجام رساند

با اعتبارات دولتی نمی توان کارهای عمرانی در استان را به سرانجام رساند