مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-17اجتماعي

رشد بودجه شهرداری زنجان در گرو فشار مضاعف بر مردم نیست


شهردار زنجان با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در شهر جزو اولویت ها به شمار می آید، گفت: در این راستا بزرگ ترین پروژه در منطقه بی سیم اجر خواهد شد و 6.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در شهر جزو اولویت ها به شمار می آید، گفت: در این راستا بزرگ ترین پروژه در منطقه بی سیم اجر خواهد شد و 6.

5 هکتار به فضای سبز منطقه افزوده می شود.

علیرضا فیروزفر صبح امروز (26 اسفندماه) در نشست خبری، دفاع از حقوق شهروندان را وظیفه شهرداری عنوان کرد و افزود: شهروند حق دارد در شهری آباد و زیبا زندگی کند.

وظایفی در این راستا بر عهده شهرداری است که باید در این زمینه کوشا باشد و وظایفی نیز بر عهده دیگران است که شهرداری باید پیگیر این امور باشد.

وی با اشاره به اینکه در صورت نبود انسجام، اقدامات شهرداری به تنهایی پاسخ گوی انتظارات مردم نخواهد بود، افزود: انتظار داریم دستگاه های مختلف با اقدامات ساده فضاسازی شهر را انجام دهند و این مورد ابلاغ شده است؛ این حق مردم است که از شهری زیبا برخوردار باشند و امیدواریم تا عید این امر محقق شود.

فیروزفر با بیان اینکه ایجاد محیط امن و آرام وظیفه ما است، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی در اولویت کار ما قرار دارد و برنامه های متنوعی در این راستا تدوین شده و تمرکز بر فرهنگ شهروندی در این برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بودجه شهرداری زنجان در گرو فشار مضاعف بر مردم نیست

رشد بودجه شهرداری زنجان در گرو فشار مضاعف بر مردم نیست