مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-17فرهنگي

دبیرخانه نمایشگاه قرآن دائمی می شود


وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و گفت: 2500 مؤسسه داریم، اگر هزارمجموعه هم درگیر برگزاری نمایشگاه شوند، - می توانند برای مردمی شدن آن برنامه ریزی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی که ما برنامه ریزی را آغاز کردیم، امیکرون باعث شد که تصمیم بگیریم سال 1401 هم این نمایشگاه برگزار نشد اما شیب مبتلایان نزولی است، اگر سفرهای نوروزی کار را خراب نکند، می توانیم این نمایشگاه و کتاب را برگزار کنیم.

اسماعیلی اظهار داشت: این رویداد مهم است و در این ماه پربرکت مردم مخاطب آن خواهند شد، ما شرایط مناسب آن را فراهم کردیم و زمان برگزاری را کوتاه در نظر گرفتیم و فضا را کوچک تر کرده ایم که همه چیز را حداقلی را داشته باشیم اما نمایشگاه برگزار شود.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه انجام کار سخت است و حتی تعطیلات عید دوستان خراب می شود، افزود: همه باید تلاش کنیم، جلسه دولت هم چهارشنبه اول فروردین است و سفرهای استانی هم خواهیم داشت.

بعد از آن هم شنبه و یکشنبه بعد از تعطیلات در حرم رضوی، جلسه هیأت دولت برگزار می شود.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت حوزه رسانه در پوشش نمایشگاه قرآن و هر رویداد فرهنگی دیگری گفت: برای اطلاع رسانی به مخاطبان، نقش شهرداری تهران بسیار مهم است و بیلبوردهای اطلاع رسانی بسیار کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه نمایشگاه قرآن دائمی می شود

دبیرخانه نمایشگاه قرآن دائمی می شود