مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-17سياسي

کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی زنجان معرفی شدند


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی استان زنجان در چهار طبقه ارزیابی و انتخاب شدند.

- محمود عزیزخانی ظهر امروز (26 اسفندماه) در نهمین همایش ملی تکریم کارفرمایان سال 1400 که در اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: انتخاب کارفرمایان نمونه در سطح استان در چهار طبقه شامل بیمه شدگان بین 50 تا 200 نفر، بیمه شدگان بین 6 تا 50 نفر، بیمه شدگان یک تا 5 نفر و غیره انجام می شود.

وی در رابطه با شاخص ها و معیار امتیازدهی برای انتخاب کارفرمایان نمونه استان زنجان، خاطرنشان کرد: حفظ حقوق بیمه شدگان، پرداخت بموقع و کامل حق بیمه، رعایت مفاد ماده 90 قانون تامین اجتماعی، رشد درصد جذب نیروی کار یا حفظ سطح اشتغال، استفاده کارفرما از سیستم های غیرحضوری، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار و جلوگیری از بروز حوادث کار و غیره بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ماه شعبان فرصتی برای بهره گیری از توشه معنوی این ماه مبارک است، خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به بیکاری ها، کارآفرین یکی از مصادیق جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان نهمین همایش ملی تکریم کارفرمایان سال 1400 از کارفرمایان و کارآفرینان و خانواده های شهدا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی زنجان معرفی شدند

کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی زنجان معرفی شدند