مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-17سياسي

آغاز به کار خیمه انتظار با 15 غرفه تخصصی مهدویت و معنویت


رییس ستاد مرکزی اعتکاف از خدمت رسانی 15 غرفه در موکب خیمه انتظار با رویکرد مهدویت و معنویت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی اعتکاف، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه ای در گفت وگویی با اشاره به اینکه انتظار فرج موضوعی است که توسط تمام معصومین به ما تاکید شده است، اظهار کرد: رسول خدا(ص) نیز در این راستا فرمودند: انتظار فرج افضل اعمال است.

وی با بیان این که انتظار باید به گونه صحیح باشد، عنوان کرد: موکب خیمه انتظار 15 غرفه دارد که با رویکرد معنویت و مهدویت خدمت رسانی می کنند.

رییس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به این که یکی از این غرفه ها، غرفه کودک و نوجوان بوده که نقاشی و مسابقه ازجمله برنامه های این غرفه است، مطرح کرد: با ایجاد غرفه پاسخ گویی به شبهات نیز تلاش کردیم شبهاتی که به طور ویژه برای نسل جوان ایجاد می شود را رفع کنیم.

وی از غرفه شهدا یاد کرد و افزود: در این غرفه نیز زندگی نامه و وصیت نامه شهدایی که راهبر و الگو هستند و مانند حاج قاسم توانستند به مکتب تبدیل شوند، ارائه می شود.

تکیه ای با بیان این که غرفه خادم یاران رضوی رویکرد کرامات رضوی و تبرکات آستان قدس را در میان مردم توزیع می کند، خاطرنشان کرد: در غرفه فضای مجازی افرادی حضور دارند که با تبحر و تجربه اطلاعات مثبت فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار خیمه انتظار با 15 غرفه تخصصی مهدویت و معنویت

آغاز به کار خیمه انتظار با 15 غرفه تخصصی مهدویت و معنویت