مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-17بين الملل

آیا توافق صلح روسیه و اوکراین نزدیک است؟


«در مدت اخیر ولادیمیر زیلِنسکی رییس جمهور اوکراین مواضعی را اتخاذ کرده که حاکی از آمادگی وی جهت امضای یک توافق صلح با روسیه است.

با این حال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشریه فارین پالیسی در گزارشی، ضمن تحلیل آخرین تحولات مرتبط با جنگ اوکراین ، به طور خاص به طرح این سوال پرداخته که آیا نشانه های میدانی، حاکی از این هستند که روسیه و اوکراین در آستانه امضای یک توافق صلح هستند؟ فارین پالیسی در این رابطه می نویسد: در شرایطی که جنگ اوکراین ظاهرا به باتلاقی خونین تبدیل شده است، نشانه هایی در حال آشکار شدن هستند که شاید ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ولادیمیر زیلِنسکی رییس جمهور اوکراین، آماده انجام مصالحه هایی باشند که در نوع خود می تواند ختم به توقف جنگ و درگیری ها در اوکراین شود.

حتی اگر یکچنین مساله ای واقعیت داشته باشد، اخیرا رییس اداره اطلاعات ملی آمریکا آوریل هینز در جلسه ای به قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که: اگرچه پوتین از مقاومت مردمی دراوکراین در برابر ارتش روسیه شگفت زده شده و انتظار واکنش های گستره جهانی علیه حمله روسیه به اوکراین را نیز نداشته، با این حال بعید است که وی تحت تاثیر این مسائل عقب نشینی کند و حتی انتظار می رود که بر شدت اقدامات تهاجمی خود علیه اوکراین نیز بیفزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا توافق صلح روسیه و اوکراین نزدیک است؟

آیا توافق صلح روسیه و اوکراین نزدیک است؟