مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-17سياسي

ایران در شرایط کنونی قطعاً خواهان توقف جنگ است


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: ایران در شرایط کنونی قطعاً خواهان توقف جنگ است.

- حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (26 اسفندماه) در نهمین همایش ملی تکریم کارفرمایان سال 1400 که در اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: روابط عادی اقتصادی و تجاری با کشورهای مختلف جهان به رشد و شکوفایی اقتصادی کشورها کمک می کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات و اختلاف بین کشورهای جهان، افزود: درگیری میان کشورهای اوکراین و روسیه علی رغم اینکه درگیری میان روسیه و غرب و آمریکا بوده، ریشه های تاریخی در اوکراین و روسیه دارد.

این مسئول با بیان اینکه امام زمان (ع) برای صلح جهانی خواهد آمد، اگر او بیاید و حاکم شود صلح و عدالت در سطح جهانی به شکل پایدار و تاریخی تحقق پیدا می کند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم اتهام های وابستگی به شرق و روسیه، خواستار توقف جنگ روسیه با اوکراین شد.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: ایران در فضای کنونی حتماً به دنبال صلح بوده و خواهان توقف جنگ است اما در عین حال ملتی که نتواند در محیطی که اغیار و دیگران برای آنان به وجود بیاورند، گلیم خود را از آب بیرون بکشد، نمی تواند ملت آینده داری باشد، بنابراین خواهان ارتباط تجاری با دنیا هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در شرایط کنونی قطعاً خواهان توقف جنگ است

ایران در شرایط کنونی قطعاً خواهان توقف جنگ است