مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-17سياسي

روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد شد


با حکم استاندار مازندران برای تصدی فرمانداری محمودآباد روح الله علیزاده از محمودآباد عصر امروز حکم خود را گرفته و به عنوان یازدهمین فرماندار شهرستان آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،در پی تغییرات فرمانداران این بار برای مسؤولیت فرمانداری شهرستان محمودآباد استاندار مازندران به روح الله علیزاده اعتماد کرده تا به عنوان یازدهمین فرماندار این شهرستان خادمی مردم ولایی محمودآباد را برعهده بگیرد.

روح الله علیزاده متولد سال 1350 و دانشجوی دکترای علوم سیاسی بوده و پیش از این بخشدار مرکزی محمودآباد و سرپرست بخشداری مرکزی گلوگاه و همچنین بخشدار کلباد شهرستان گلوگاه و کارشناس سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان گلوگاه و کارشناس دفتر امور روستایی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران  ریاست کمیته سیاسی و انتخابات ستاد مرکزی حضرت آیت الله رییسی در مازندران را در کارنامه سیاسی و اداری خود دارد.

روح الله علیزاده دومین فرماندار بومی شهرستان محمودآباد بود ه و جایگزین خسرو طالبی است که پیش از این 505 روز مسؤولیت فرمانداری محمودآباد را بر عهده داشته است.

قرار است آیین تکریم و معارفه فرماندار محمودآباد پنج شنبه ساعت 16 در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد شد

روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد شد