مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-17اقتصادي

بهره برداری از 82 پروژه نیمه کاره قزوین تا پایان سال 1401


از زمانی که به عنوان شهردار کار خود را شروع کردم، قول داده ام که تا سال 1401، 82 پروژه نیمه کاره را به بهره برداری برسانم، این پروژه ها به هر قیمت و با هر اعتبار و بودجه مورد نیاز باید اجرایی شوند.

- مهدی صباغی در آیین افتتاح پروژه های شهرداری که امروز 26 اسفند ماه در سالن اجتماعات موزه مرکزی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: پروژه میدان آزادی قزوین به عنوان مرکز استان دارای اهمیت زیادی است، مرکز استان باید شاخص باشد و این پروژه در این امر به ما کمک می کند.

وی افزود: از زمانی که به عنوان شهردار کار خود را شروع کردم، قول داده ام که تا سال 1401، 82 پروژه نیمه کاره را به بهره برداری برسانم، این پروژه ها به هر قیمت و با هر اعتبار و بودجه موردنیاز باید اجرایی شوند.

شهردار قزوین اظهار کرد: علاوه بر این 82 پروژه، پروژه های شاخص دیگری نیز وجود دارد که در سرنوشت استان تأثیرگذار است؛ در حال حاضر بر 26 پروژه تمرکز کردیم و پروژه هایی که قابل انجام شدن نبود را کنار گذاشتیم تا زمانی که بشود به صورت قطعی آن را به بهره برداری برسانیم.

وی تأکید کرد: پروژه میدان آزادی نیز باید تا امروز به بهره برداری می رسید اما هنوز آب نمای آن کامل نشده است و گل کاری ادامه دارد، هرچقدر تلاش کردیم پروژه تکمیل نشد اما تا 29 اسفندماه باید به صورت 100 درصد به بهره برداری برسد در غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 82 پروژه نیمه کاره قزوین تا پایان سال 1401

بهره برداری از 82 پروژه نیمه کاره قزوین تا پایان سال 1401