مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-17بين الملل

پیام حمله موشکی اربیل به امارات و بحرین


حمله موشکی به پایگاه اسراییل در اربیل عراق، پیامی به هر کشور دیگر بود که ایران حضور پایگاه های خرابکاری صهیونیست ها را در منطقه تحمل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تارنمای خبری عربی 21 در مطلبی به قلم عمر هواش به تحلیل پیام های حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه های رژیم صهیونیستی در اربیل پرداخت و نوشت: هشدار به همسایگانی که دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند، از جمله پیام های این حمله بود.

تهران برای اولین بار رسما و به صراحت اعلام کرد که مواضع اسراییلی را در عراق هدف گرفته، این تحول می تواند جنگ پنهان بین ایران و اسراییل را وارد فاز دیگری کند، گرچه تنش ها هنوز به رویارویی مستقیم منجر نشده است.

جنگ سایبری بین دو طرف، جنگ کشتی ها و هدف قرار دادن متقابل کشتی های ایرانی و سایر کشتی های مرتبط با اسراییل، از جمله این تنش ها بوده، بی آنکه هیچ یک از طرفین رسما مسئولیت آن را برعهده بگیرد.

اما این بار با اقدام و اعلام علنی سپاه، این جنگ وارد فاز جدیدی شده، به گفته برخی رسانه ها، سپاه این حمله را در واکنش به حمله ماه گذشته اسراییل از اربیل به یک مرکز تولید پهپاد در کرمانشاه در ماه گذشته انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حمله موشکی اربیل به امارات و بحرین

پیام حمله موشکی اربیل به امارات و بحرین