مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-17اقتصادي

آزادی 453 زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل


از ابتدای امسال تاکنون 453 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با پرداخت مبلغ محکومیت از زندان های استان اردبیل آزاد شدند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 453 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با پرداخت مبلغ محکومیت از زندان های استان اردبیل آزاد شدند.

محبوبی در مراسم تجلیل از خیرین کمک کار ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: برای آزادی این زندانیان 85 میلیارد تومان منابع مالی با همکاری ستاد دیه، خیرین و کمک های مردمی جمع آوری و پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز در زندان های استان 209 نفر زندانی با جرایم غیرعمد و مالی وجود دارد که با ارزیابی ستاد دیه زمینه آزادی آنها در سال آینده فراهم می آید.

رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: 54 نفر از این زندانیان معسر و در اولویت مساعدت ستاد دیه و خیرین قرار دارند که پیش بینی می کنیم تا عید فطر بستر و زمینه آزادی زندانیان فراهم آید.

محبوبی در مورد 145 نفر از زندانیان غیر مشمول مساعدت در ارزیابی ستاد دیه نیز افزود: برای این زندانیان نیز برنامه های مختلف پشتیبانی و حمایتی در نظر گرفته شده تا ما بعد از نهایی شدن مساعدت ها بتوانیم زمینه آزادی آنها را نیز مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 453 زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل

آزادی 453 زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل