مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-17سياسي

پروژه های شهرداری طولانی نخواهد شد/ توزیع خدمات عادلانه می شود


شهردار زنجان ضمن تأکید بر توزیع عادلانه خدمت در شهر گفت: از طولانی شدن زمان اجرای پروژه های کوچک و بزرگ در شهر جلوگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که مردم را در تصمیمات شهرداری دخالت دهیم و فساد را ریشه کن کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه کارهای زیادی در شهر صورت گرفته است، اما منسجم و جامع نبوده است، عنوان کرد: برای نمونه هر چند قصد این بوده که محورهای اتوبوس رانی تقویت شود، اما چون کامل اجرا نشده با مشکل مواجه هستیم.

وی گفت: ما مجبور به اصلاح این خطوط هستیم و از روز اول راهکارهای مربوط را سنجیدیم و راهکار مطلوب را پیدا کردیم و تمهیدات آن اندیشیده شده است همچنین ترافیک شهر زنجان و معابر عمومی باید اصلاح شود.

شهردار زنجان ادامه داد: ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و نوسازی ناوگان حمل و نقل جزو اولویت های شهرداری است و 18 دستگاه اتوبوس بعد از سال ها به ناوگان ملحق خواهد شد.

فیروزفر با اشاره به اینکه امروز مرکز شهر پر از مشاغل پر مراجعه یعنی مطب پزشکان است در حالی که مرکز شهر باید مرکز گشت و گذار افراد برای خرید باشد، گفت: البته ما از پزشکان ممنون هستیم ولی واقع شدن مطب آنها در مرکز شهر ایراد وارده به پزشکان نیست، بلکه ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهرداری طولانی نخواهد شد/ توزیع خدمات عادلانه می شود

پروژه های شهرداری طولانی نخواهد شد/ توزیع خدمات عادلانه می شود