موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-17اجتماعي

درخت سربریده «دَرَک» سیستان و بلوچستان جایگزین می شود


روستای گردشگری دَرَک در بخش زرآباد از  شهرستان کنارک در نزدیک چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده که از تک درخت ساحل آن به عنوان «نماد زیست ساحل کویری» یاد می شد.

- روستای گردشگری دَرَک در بخش زرآباد از  شهرستان کنارک در نزدیک چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده که از تک درخت ساحل آن به عنوان نماد زیست ساحل کویری یاد می شد.

درخت نخل دیگری جایگزین نخل سَربریده دَرَک خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ روستای درک با تپه های ماسه ای در تلاقی با دریای مکران (عمان) و تک درخت نخل آن، چند سالی است در بین گردشگران شناخته شده که البته در تمام سال هایی که به واسطه منظره منحصربه فردش محل آمد و شد گردشگران بوده با چالش های بسیاری دست و پنجه نرم کرده، از زباله هایی که گردشگران در ساحل درک رها کردند و رفتند تا زیرپا گذاشتن هنجارها و فرهنگ مردم محلی.

حالا خبر رسیده که تک درخت نخل ساحل دَرَک سر بریده شده است؛ درختی که در پاییز امسال، پای آن گازوییل ریخته بودند تا خشک شود.

محلی ها هنوز فرد یا افراد خاطی قبلی را پیدا نکرده اند که این بار در آستانه سفرهای نوروزی، با نخل افتاده بر زمین مواجه شدند.

عظیم اسحاقی، دهیار روستای گردشگری دَرَک به ایسنا می گوید: هنوز نمی دانیم بلاهایی که بر سر تک درخت ساحل درک آورده اند کار چه کسی یا کسانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت سربریده «دَرَک» سیستان و بلوچستان جایگزین می شود

درخت سربریده «دَرَک» سیستان و بلوچستان جایگزین می شود