مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-17سياسي

رییس مجلس پیگیر وضعیت مناطق زلزله زده غرب هرمزگان شد


آخرین وضعیت زلزله بامداد امروز در شهرستان های بستک و بندرلنگه در تماس تلفنی قالیباف رییس مجلس با احمد جباری نماینده غرب هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز در تماس تلفنی محمدباقر قالیباف رییس مجلس با احمد جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت زلزله 6 ریشتری بامداد امروز در شهرستانهای بستک و بندرلنگه به اطلاع ریاست محترم مجلس رسانده شد.

دکتر قالیباف در این خصوص اظهار داشت: به همه دستگاه های خدمات رسان تاکید خواهد شد با حضور در منطقه به کمک مردم بشتابند و خسارات وارده را مورد ارزیابی قرار دهند.

     رییس مجلس شورای اسلامی اطمینان داد هرگونه کمک و حمایت در راستای کمک به زلزله زدگان عزیز در شهرستان های بستک و بندرلنگه که مورد نیاز باشد را مورد پیگیری قرار دهند.

 احمد جباری نیز در این تماس تلفنی با تشکر از پیگیری دکتر قالیباف ابراز داشت: هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم در سطح منطقه به عمل آمده است و شخصا نیز با حضور در مناطق زلزله زده وضعیت را مورد بررسی قرار داده ام.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از بازدید میدانی و دغدغه مهدی دوستی استاندار محترم هرمزگان از مناطق زلزله زده شهرستان های بستک و بندرلنگه که در اولین ساعات صبح امروز انجام شد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس پیگیر وضعیت مناطق زلزله زده غرب هرمزگان شد

رییس مجلس پیگیر وضعیت مناطق زلزله زده غرب هرمزگان شد