مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-17سياسي

اختصاص 900 میلیارد تومان برای سد تالوار


استاندار همدان از اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای سد تالوار در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای و مردمی همدان به تبیین عملکرد دولت در استان پرداخت و اظهار کرد: فلسفه وجودی و اساس شکل گیری جشنواره رسانه ای و مردمی فجر استان بر این بود تا طبق بیانات مقام معظم رهبری، خدمات و اقدامات نظام را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه های معاند شبانه روز در تلاش برای سیاه نمایی هستند و قصد دارند تصویر نادرستی از کشور نشان دهند گفت: وظیفه ما تبیین درست خدمات نظام و بیان واقعیت های موجود به مردم و دنیاست.

استاندار همدان با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره رسانه ای و مردمی فجر استان، با بیان اینکه به همت روابط عمومی استاندار و با تلاش و مشارکت  فعالان رسانه اتفاق مبارک و کم نظیری رقم خورد که جای تقدیر دارد افزود: در این راستا آثار ارزشمندی ارائه شد و همه اینها بیانگر این است که دولت اقدامات ارزشمندی در این 6 ماه از عمر خود انجام داده است.

وی با تاکید به اینکه یک سال زمان می طلبد تا عملکرد دولت را تبیین کنیم اما در این 6 ماه اخیر به ویژه در حوزه سلامت عملکرد کشور قابل توجه است آن هم در حالی که در تحریم بودیم خاطرنشان کرد: خرید واکسن از یک سو و تولید واکسن های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 900 میلیارد تومان برای سد تالوار

اختصاص 900 میلیارد تومان برای سد تالوار