مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-17سياسي

رتبه نخست خبرگزاری فارس همدان در جشنواره رسانه ای فجر


جشنواره رسانه ای و مردمی فجر همدان به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی برترین ها به پایان رسید که خبرگزاری فارس رتبه نخست را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای و مردمی فجر استان جشنواره به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در استان و در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با حضور مدیران دستگاه های دولتی، اصحاب رسانه و برندگان مردمی برگزار شد.

 این جشنواره در دو بخش مردمی و رسانه ای به منظور تولید محتواهای مطلوب و اثرگذار در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی به مرحله اجرا درآمد و به منظور رعایت عدالت و سنجش صحیح آثار ارسالی رقابت در چهار گروه روزنامه های استانی، روزنامه های سراسری، هفته نامه ها و ماهنامه های سراسری و استانی، خبرگزاری های رسمی فعال و پایگاه های خبری استان در نظر گرفته شد و در هر بخش رتبه های برتر شناسایی شدند.

   بخش خلاقانه نیز برای خبرنگاران در نظر گرفته شده بود تا با زبانی نو و بدیع به بیان مطالب انقلابی اعم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنبه های مختلف بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست خبرگزاری فارس همدان در جشنواره رسانه ای فجر

رتبه نخست خبرگزاری فارس همدان در جشنواره رسانه ای فجر