مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-17پزشكي

بیرجند رکوردار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته 57 بیمار جدید در استان شناسایی شده که 30 نفر از این بیماران مربوط به بیرجند بوده است.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در شبانه روز گذشته از مجموع 224 تست سریع و ملکولی انجام شده برای تشخیص بیماری کرونا در استان 57 مورد مثبت شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 30 مورد مربوط به بیرجند، دو مورد بشرویه، چهار مورد درمیان، یک مورد زیرکوه، یک مورد سرایان، یک مورد سربیشه، پنج مورد طبس، پنج مورد فردوس، چهار مورد قاین و چهار مورد مربوط به نهبندان بوده  و مورد جدیدی در خوسف گزارش نشده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: مرکز استان بیشترین تعداد مبتلایان با بیش از 50 درصد بیماران را به خود اختصاص داده است.

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر 24 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 20 بیمار کرونا مثبت بوده که شش نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: متأسفانه حال یک نفر از این بیماران نامساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند رکوردار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی

بیرجند رکوردار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی