مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-17اقتصادي

سیستم پایش تصویری کاشان در هفته جاری تکمیل شد


سیستم پایش تصویری کاشان در هفته جاری تکمیل و مرکز مانیتورینگ آن در شهرداری کاشان مستقر شد.

- ، محمدشریف زارعی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستان کاشان با اشاره به فرارسیدن نوروز و لزوم نظارت بر بازار اظهار داشت: طی این هفته 643 بازدید از اصناف مختلف با همکاری دستگاه ها و نهادهای مربوطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه 75 پرونده تخلف در این هفته جمع شد، ابراز داشت: خوشبختانه نوروز امسال در ذخیره میوه، شکر و روغن مشکلی نداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مهم برای فرمانداری در دوره جدید جذب سرمایه گذار است، تصریح کرد: به این منظور حمایت های لازم از سرمایه گذاران انجام می شود.

وی با بیان اینکه حدود 87 هزار متر زمین برای احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی به یک سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: حضور سرمایه گذاران باعث توسعه اشتغال و رونق تولید و کسب و کار می شود و از این رو ما نیز از حضور سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

زارعی یکی از مهمترین اهداف دولت را تأمین مسکن برای اقشار با درآمد کم دانست و گفت: به این منظور با پیگیری های انجام شده قرار است زمین به صنایع بزرگ شهرستان واگذار شود تا برای احداث مسکن کارگری مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم پایش تصویری کاشان در هفته جاری تکمیل شد

سیستم پایش تصویری کاشان در هفته جاری تکمیل شد