مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-17اجتماعي

آماده باش شهرستان های خراسان رضوی جهت اسکان اضطراری مسافران


مسئول کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: فرمانداران شهرستان های در مسیر جاده های استان به عنوان رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برای اسکان اضطراری مسافران آماده باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: فرمانداران شهرستان های در مسیر جاده های استان به عنوان رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برای اسکان اضطراری مسافران آماده باشند.

یوسف بیدخوری اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی از فرمانداران شهرستان های در مسیرها و محورهای ارتباطی استان به عنوان روسای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درخواست داریم که واحدهای اقامتی و اماکن اسکان موقت و اضطراری را برای خدمت رسانی به زائران و گردشگران آماده کنند.

وی ادامه داد: روسای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ها ضمن فراهم کردن امکانات گرمایشی، با توجه به این که هنوز شرایط کرونایی وجود دارد رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند و در اسکان زائران و گردشگران رعایت این شیوه نامه ها مد نظر داشته باشند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیدخوری تصریح کرد: با توجه به محدودیت های سفر طی 2 سال گذشته امسال با موجی از سفر به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرستان های خراسان رضوی جهت اسکان اضطراری مسافران

آماده باش شهرستان های خراسان رضوی جهت اسکان اضطراری مسافران