مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-17سياسي

در جامعه اسلامی باید پرچم عدالت به اهتزاز در بیاید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دولتی باید ارتباط با مردم را حفظ کنند، باید مدیران به رابطه دولت و مردم توجه ویژه داشته باشند و در انتخاب و انتصاب افراد کارآمد مدیران دولتی اهتمام و دغدغه مردم را داشته باشند.

وی گفت: اگر بخواهیم جامعه به سمت حق و عدالت حرکت کند باید مسئولان نیز عدالت ورز باشند، باید رابطه حکمیت با مردم به نحوه احسن و شایسته تنظیم شود، اگر مردم از حکومت و نظام راضی باشند بی شک ارتباط مردم و حکمیت به نحو احسن رعایت شده است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: در جامعه اسلامی باید پرچم عدالت به اهتزاز در بیاید، اهتزاز پرچم با ادای حق مردم انجام می گیرد، این ادای حق باید جزو دغدغه های مسؤولان باشد.

نوش آبادی بیان کرد: در بودجه امسال در معیشت مردم 90 هزار میلیارد تومان در بحث همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص داده شده تا این قشر از نظر مالی مشکلی نداشته باشند، 9 هزار میلیارد تومان نیز برای بازنشسگان کشوری و 5 هزار میلیارد تومان لشکری اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جامعه اسلامی باید پرچم عدالت به اهتزاز در بیاید

در جامعه اسلامی باید پرچم عدالت به اهتزاز در بیاید