مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-17سياسي

دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند


معاون پارلمانی رییس جمهور درباره آخرین تصمیم برای تغییر ساعت رسمی کشور گفت: دولت در این زمینه بررسی کارشناسی کرده و نظر می دهد و دیگر نیازی نیست که تصمیم دولت به مجلس ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی درباره مصوبه مجلس درباره بحث تغییر ساعت رسمی کشور گفت: بحث تغییر ساعت در بسیاری از کشورها مطرح است در ایران هم قبل از انقلاب این تغییر انجام می شد، بعد از انقلاب مدتی وقفه ایجاد شد و مجددا از سال 70 با تصویب دولت هر ساله در نیمه اول سال، ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده می شد.

وی ادامه داد: سال 84 دولت نهم مسئله تغییر ساعت را اعمال نکرد و مجلس در سال 86 قانونی را مصوب کرد که این تغییر هر ساله انجام شود.

حسینی تصریح کرد: این موضوع ادامه داشت تا اینکه امسال نمایندگان عزیز در مجلس شورای اسلامی طرحی دادند که قانون سال 86 لغو و نسخ شود؛ یعنی اینکه در این باره قانون الزام آوری وجود نداشته باشد و به عبارت دیگر در این باره اختیار به دولت برگشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بنابراین ما با این طرح در مجلس مخالفت نکردیم چون روال عادی خود را طی خواهد کرد، یعنی اختیار به دولت باز می گردد و دولت در این باره تصمیم می گیرد.

وی ادامه داد: آنچه که ما در مجلس مطرح کردیم نظر دولت و آقای رییس جمهور بود که گفتیم ما با این طرح مخالفت نیستیم و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند

دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند