مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-17اجتماعي

پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای شهر رشت در سال 1401


وضعیت سراوان مشکلات جدی برای مردم روستاهای اطراف این دفنگاه ایجاد کرده است و برای رفع این مشکل، پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای رشت در سال 1401 خواهد بود.

- ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی رشت گفت: وضعیت سراوان مشکلات جدی برای مردم روستاهای اطراف این دفنگاه ایجاد کرده است و برای رفع این مشکل، پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای رشت در سال 1401 خواهد بود.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت که در سالن اجتماعات هلال احمر گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه ترافیک در خیابان های شهر موجب سختی تردد مردم رد شهر شده است، اظهار کرد: اقدامات مختلفی برای رفع این مشکل برنامه ریزی شده است و اجرای رینگ 90 متری از جمله پروژه ها برای سال آینده است.

وی افزود: خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شواری دوره ششم است و طرح سوال و برگزاری جلسه استیضاح شهردار هم از وظایف شورا است که در اولین سال کاری شورا به آن پرداختیم.

کارگرنیا ادامه داد: یکی از ویژگی های بسیار خوب دوره ششم شورای اسلامی شهر رشت وفاق و همدلی است و امیدواریم تا پایان دوره این وحدت حفظ شود و منجر به ارائه خدماتی در شان مردم رشت به شهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای شهر رشت در سال 1401

پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای شهر رشت در سال 1401