مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-17سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند


اخباری که در فضای مجازی در رابطه با اختلافات درباره تغییر ساعت مطرح شده صحت ندارد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور: دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند اخباری که در فضای مجازی در رابطه با اختلافات درباره تغییر ساعت مطرح شده صحت ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره آخرین تصمیم برای تغییر ساعت رسمی کشور گفت: دولت در این زمینه بررسی کارشناسی کرده و نظر می دهد و دیگر نیازی نیست که تصمیم دولت به مجلس ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی درباره مصوبه مجلس درباره بحث تغییر ساعت رسمی کشور گفت: بحث تغییر ساعت در بسیاری از کشورها مطرح است در ایران هم قبل از انقلاب این تغییر انجام می شد، بعد از انقلاب مدتی وقفه ایجاد شد و مجددا از سال 70 با تصویب دولت هر ساله در نیمه اول سال، ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده می شد.

وی ادامه داد: سال 84 دولت نهم مسئله تغییر ساعت را اعمال نکرد و مجلس در سال 86 قانونی را مصوب کرد که این تغییر هر ساله انجام شود.

حسینی تصریح کرد: این موضوع ادامه داشت تا اینکه امسال نمایندگان عزیز در مجلس شورای اسلامی طرحی دادند که قانون سال 86 لغو و نسخ شود؛ یعنی اینکه در این باره قانون الزام آوری وجود نداشته باشد و به عبارت دیگر در این باره اختیار به دولت برگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند

معاون پارلمانی رییس جمهور: دولت درباره تغییر ساعت رسمی تصمیم گیری می کند