مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-17سياسي

برنامه های حمایتی از صنعت مد و لباس در سال 1401


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: امیدواریم در سال جدید با عبور از بحران کرونا با برنامه های حمایتی از هنرصنعت و با هم یاری همه ی مسؤلین ذیربط، - ، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه مدولباس کشور، ضمن تبریک سال نو با آرزوی سعادت و بهروزی به همه دوستان ، همراهان مد و لباس ایرانی اسلامی خدا قوت گفت.

مشروح متن پیام نوروزی وی به این ترتیب است؛ یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار / ‏‬ یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام آور مهر و محبت و شعری است که پایان رؤیاهای ناتمام را تفسیر می کند.

سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند، نوروز همواره زمان تحول در احوال بوده، تحولی از خوب به خوب تر.

این محقق نمی شود مگر با حرکت بهین و راستی، کافی است در قلب خود به این باور رسیده باشیم و با قدم های خود در جهت ارتقای ایمان، ‎شناخت وجدان و در یک کلام انسانیت واقعی برداشته شود با این نگاه خواهیم توانست با استحکام بخشیدن به رابطه خود با خداوند متعال و تحکیم معنویت در درون، به وسیله دعا و با استعانت از خدا، با توکل، خضوع و عبادت، جان و دل خود را روشن کنیم و به آن امید و اطمینان و آرامشی که برای سعادت انسان لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حمایتی از صنعت مد و لباس در سال 1401

برنامه های حمایتی از صنعت مد و لباس در سال 1401