مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-17سياسي

خدمت رسانی 15 غرفه در موکب خیمه انتظار


رییس ستاد مرکزی اعتکاف از خدمت رسانی 15 غرفه در موکب خیمه انتظار خبرداد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه ای در گفت وگویی با اشاره به اینکه انتظار فرج موضوعی است که توسط تمام معصومین به ما تاکید شده است، اظهار کرد: رسول خدا(ص) نیز در این راستا فرمودند: انتظار فرج افضل اعمال است.

وی با بیان اینکه انتظار باید به گونه صحیح باشد، عنوان کرد: موکب خیمه انتظار 15 غرفه دارد که با رویکرد معنویت و مهدویت خدمت رسانی می کنند.

رییس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به اینکه یکی از این غرفه ها کودک و نوجوان بوده که نقاشی و مسابقه ازجمله برنامه های این غرفه است، مطرح کرد: با ایجاد غرفه پاسخ گویی به شبهات نیز تلاش کردیم شبهاتی که به طور ویژه برای نسل جوان ایجاد می شود را رفع کنیم.

وی از غرفه شهدا یاد کرد و افزود: در این غرفه نیز زندگی نامه و وصیت نامه شهدایی که راهبر و الگو هستند و مانند حاج قاسم توانستند به مکتب تبدیل شوند، ارائه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه ای با بیان اینکه غرفه خادم یاران رضوی رویکرد کرامات رضوی و تبرکات آستان قدس را در میان مردم توزیع می کند، خاطرنشان کرد: در غرفه فضای مجازی افرادی حضور دارند که با تبهر و تجربه اطلاعات مثبت فضای مجازی در خصوص معنویت و مهدویت را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 15 غرفه در موکب خیمه انتظار

خدمت رسانی 15 غرفه در موکب خیمه انتظار