مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-17اجتماعي

180 امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می کنند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 180 نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله ضربی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از آغاز عملیات امداد نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: 17 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات نوروزی، 7 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان اردبیل را در نوروز امسال تأمین می کنند.

وی تصریح کرد: 13 پایگاه ثابت، 4 پست موقت امدادی و 7 پست ایمنی و سلامت مسافران تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه طرح های نوروزی به صورت ملی از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود، گفت: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی برای حادثه دیدگان است.

ضربی با بیان اینکه 180 نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند، افزود: 50 دستگاه خودروهای امدادی نیز به کار گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تیم های واکنش سریع، واحدهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی و پاسخگویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت 24 ساعته در این طرح حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می کنند

180 امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می کنند