مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-17سياسي

تأییدیه استاندارد ایمنی تله سیژ ناژوان صادر شد


مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: با اجرای اقدامات فنی، مکانیکی، برقی و استانداردسازی تله سیژ ناژوان براساس بازدیدهای صورت گرفته و تأیید چک لیست های ایمنی استانداردهای ملی ایران، - تاییدیه استاندارد ایمنی تله سیژ ناژوان صادر شد.

محمود فرمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره صدور تاییدیه استاندارد ایمنی تله سیژ ناژوان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت جان مردم و فعالیت های مربوط به حوزه های بازی و مجموعه تجهیزات بازی، رعایت دقیق استانداردهای ایمنی اجباری، الزامی و از اولویت برخوردار است و ما نیز براساس حکم قانون و وظیفه، در این زمینه با دقت لازم عمل می کنیم.

وی افزود: همواره در ایام عید با توجه به حضور مسافران در کلانشهر اصفهان و سایر شهرستان های استان، استفاده از تجهیزات بازی افزایش پیدا می کند و با توجه به این موضوع، طرح ویژه نوروز این اداره کل تعریف شد و از 20 روز پیش کلیه تجهیزات بازی استان اصفهان که فاقد تأییدیه ایمنی استاندارد لازم بودند، پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با اشاره به فعالیت های استانداردسازی تله سیژ ناژوان، گفت: تله سیژ ناژوان اصفهان یکی از مجموعه هایی به شمار می رفت که از چند ماه گذشته به صورت جدی به دنبال استانداردسازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأییدیه استاندارد ایمنی تله سیژ ناژوان صادر شد

تأییدیه استاندارد ایمنی تله سیژ ناژوان صادر شد